Chopard pour Homme - Współczesna nijakość w każdym calu

2010.
01.
28.
... w zasadzie powinno być mililitrze, bo przecież mówimy o wodzie, a nie czym innym, ale niech tak już zostanie. Do rzeczy! Tytuł powinien powiedzieć wam dokładnie wszystko, co trzeba wiedzieć o tym zapachu, żeby jednak dopełnić „recenzenckiego” obowiązku kilka słów na temat tego jak pachnie nasz „bohater”. Perfum określany jest jako drzewno-orientalny. Niezbyt wiele tego orientu tutaj, a i drzewa tylko w podstawie i to dosyć delikatnie raczej. Otwiera się… nijak. Ani „ładnie ani brzydko”. Po prostu pachnie. W nucie serca pieprz, który wyłania się po dłuższej chwili czekania i choć zapach nie przynosi rewelacji to jest znośnie. Pewnym zaskoczeniem jest zejście, bo w przeciwieństwie do nijakich dwóch pierwszych nut jest naprawdę ładne – słodkie, lekko pieprzne i zostawia przyjemny posmak w nosie. Tak jak całość, również jednak niezbyt charakterystyczne. Ogólnie jest bardzo „bezpiecznie”, lajtowo, nowocześnie, na każdą okazję. Ten zapach nie jest zły… jest po prostu nijaki i bezbarwny. Nie ma w nim nic, co warto by było zapamiętać, nic co zmusza do zastanowienia, albo chociaż przelotnej myśli – kim jest ten mężczyzna? Nosząc go na sobie pozostanie on niezauważony tak samo jak wy. Sztandarowy przykład jak nie powinno się tworzyć woni. Trwałość – marna. Kilka godzin, delikatnej mgiełki, bez zasięgu. Dla kogo? No właśnie… Cena – nieadekwatna. Odradzam. Nuty: głowy: owoce yuzu, anyż, kardamon serca: gałka muszkatołowa, pieprz, szałwia bazy: labdanum, drewno sandałowe, ambra, cedr

Komentarze

Brak komentarzy

Skomentuj

* Twój e-mail wygeneruje unikalny awatar i uwiarygodni komentarz. Nie będzie on wykorzystany w żaden inny sposób.

o portalu
oPerfumach.pl to internetowy portal poświęcony tematyce perfum. Znajdziesz tutaj informacje o nowych perfumach, recenzje, zdjęcia i komentarze.
partnerzy
euforia
Elegancja jest niemożliwa bez perfum.
To skryte, niezapomniane, ostateczne akcesoria. Gabrielle Coco Chanel
wszystkieCalvin KleinHugo BossChristian DiorYves Saint LaurentDiorGiorgio ArmaniArmaniVersaceChanelBurberryKenzoBvlgariGivenchyLacosteDavidoffBulgariElizabeth ArdenGucciperfumyCacharel
zobacz wszystkie
Carolina HerreraAzzaroDKNYYSLLancomeDolce&GabbanaEscadaRalph LaurenCoco ChanelGuerlainJoopCerrutiPaco RabanneKate MossSalvador DaliMoschinoAntonio BanderasNina RicciDonna KaranDunhillLaura BiagiottiHermesJennifer LopezBritney SpearsCartierperfumy damskieDavid BeckhamIssey MiyakeChloeMexxJean Paul GaultierPumaMont BlancAngel SchlesserzapachyJesus Del PozoFerrariThierry MuglerSalvatore FerragamoJil SanderAdidasperfumy męskieLanvinBoucheronprzechowywanie perfumAvonEstee LauderJacomoTrussardiBijanYves RocherCubanajdroższe perfumyAgent ProvocateurCliniqueChopardDolce&GabbanaSonia Rykielokiem blogeraNaomi CampbellUngaroDSquared2Christina Aguileranuty zapachowePaul SmithCeline DionEmporio ArmaniJaguarJacques CavalierTom FordskóraGiorgo ArmaniEtienne AignerLa vie est belleDiesel FuelLinn YoungLolita Lempickazapachy damskiechemiaMasaki MatsushimamężczyznaGabriela Sabatininuty głowy4711wiosnatesteryPaloma PicassoVictoria SecretErmenegildoRoberto CavalliJette JoopzapachMax MaraTom TailorPradaDupontErnest BeauxViktor & RolfJacques Polgedobór perfumLa PrairieAdolfo DominguezJimmy ChooHummerGianfranco Ferreprezentdata ważnościflakonyErmenegildo Zegnabudowa perfumOriflameAlexander Mcqueenzapachy męskienuty sercaValentinoRochasBaldessariniBaccaratVera WangParis HiltonRoberto VerinoPaco RabaneZEKEParfum d’EmpireFrancois DemachyGeoffrey BeeneBourjois MasculinJean-Paul GuerlainLaliqueAntonio Puigjak dobieraćChevignonCotykobietaTerry De GunzburgDieselwalentynkiSalvatoreMarc JacobsoznaczeniaHalle BerryLoewe 7nuty głębiBalenciaga B.Jean PatouClive ChristianShiseidoLagerfeldaplikacjaLa PerlaAcqua Di ParmaAqua Di GioKylie Minogue