Stwórzmy perfumerię internetową marzeń!

2009.
09.
30.
Fiorente.pl to adres internetowy, pod jakim już niedługo znajdzie się internetowy sklep z perfumami, adresowany do internautów. Perfumeria internetowa Fiorente ma być odpowiedzią na nie tylko na potrzeby internautów, ale też ich wyobrażenie o jak najlepszej jakości i standardach obsługi w internecie. Dlatego też otwarcie sklepu poprzedzone jest akcją "Perfumeria internetowa Twoich marzeń", dzięki której internauci mogą wypowiedzieć się na temat tego, jak ich zdaniem powinien wyglądać i funkcjonować idealny sklep internetowy z perfumami. Aby wziąć udział w projekcie, wystarczy podać swoje dane (imię i adres e-mail) na stronie www.perfumeriamarzen.pl i wypełnić ankietę, w której można wskazać istotne dla siebie kwestie przy zakupach perfum przez internet. Wyniki ankiety i opinie przesyłane przez internautów posłużą do stworzenia perfumerii internetowej na miarę marzeń internautów i w jak największym stopniu odpowiadającej ich potrzebom. Dodatkowo, działania mające na celu zebranie opinii internautów w ramach akcji "Perfumeria internetowa Twoich marzeń", prowadzone będą poprzez serwisy mikroblogowe Blip.pl i Flaker.pl. Sama perfumeria, zostanie uruchomiona w listopadzie b.r.

Komentarze

Brak komentarzy

Skomentuj

* Twój e-mail wygeneruje unikalny awatar i uwiarygodni komentarz. Nie będzie on wykorzystany w żaden inny sposób.

o portalu
oPerfumach.pl to internetowy portal poświęcony tematyce perfum. Znajdziesz tutaj informacje o nowych perfumach, recenzje, zdjęcia i komentarze.
partnerzy
euforia
Elegancja jest niemożliwa bez perfum.
To skryte, niezapomniane, ostateczne akcesoria. Gabrielle Coco Chanel
wszystkieCalvin KleinHugo BossChristian DiorYves Saint LaurentDiorGiorgio ArmaniArmaniVersaceChanelBurberryKenzoBvlgariGivenchyLacosteDavidoffBulgariElizabeth ArdenGucciperfumyCacharel
zobacz wszystkie
Carolina HerreraAzzaroDKNYYSLLancomeDolce&GabbanaEscadaRalph LaurenCoco ChanelGuerlainJoopCerrutiPaco RabanneKate MossSalvador DaliMoschinoAntonio BanderasNina RicciDonna KaranDunhillLaura BiagiottiHermesJennifer LopezBritney SpearsCartierperfumy damskieDavid BeckhamIssey MiyakeChloeMexxJean Paul GaultierPumaMont BlanczapachyAngel SchlesserJesus Del PozoFerrariThierry MuglerJil SanderSalvatore FerragamoAdidasperfumy męskieBoucheronLanvinprzechowywanie perfumAvonEstee LauderBijanTrussardiJacomoCubaYves RocherAgent Provocateurnajdroższe perfumyCliniqueChopardDolce&GabbanaSonia Rykielokiem blogeraNaomi CampbellUngaroDSquared2Christina AguileraPaul Smithnuty zapachoweEmporio ArmaniCeline DionJacques CavalierJaguarTom FordskóraGiorgo ArmaniLa vie est belleDiesel FuelEtienne Aignerzapachy damskieLolita LempickachemiaLinn YoungMasaki Matsushimamężczyzna4711wiosnanuty głowyGabriela SabatiniPaloma PicassoVictoria SecrettesteryErmenegildoRoberto CavalliJette JoopTom TailorMax MaraPradazapachViktor & RolfDupontErnest BeauxJacques Polgedobór perfumAdolfo DominguezLa PrairieJimmy ChooHummerprezentdata ważnościGianfranco FerreflakonyErmenegildo ZegnaOriflamezapachy męskieAlexander Mcqueenbudowa perfumValentinoRochasnuty sercaBaldessariniVera WangBaccaratParis HiltonRoberto VerinoPaco RabaneZEKEFrancois DemachyBourjois MasculinGeoffrey BeeneParfum d’EmpireJean-Paul GuerlainAntonio PuigLaliquejak dobieraćChevignonkobietaTerry De GunzburgCotywalentynkiDieselSalvatoreLoewe 7oznaczeniaMarc JacobsHalle BerryBalenciaga B.nuty głębiJean PatouShiseidoLagerfeldClive ChristianLa PerlaAcqua Di ParmaaplikacjaKylie MinogueAqua Di Gio