Miracle Lancome - uwierz, że marzenia się spełniają!

2011.
08.
10.
Miracle to inaczej cud, przedmiot zachwytu i podziwu. Nieraz określamy tym mianem wyjątkowe zjawisko lub zdarzenie, ale także szczególne chwile i sytuacje, jakie nas spotykają; czasami słyszymy też o cudzie narodzin, życia, istnienia. Perfumy marki Lancome otrzymały nazwę, która po polsku znaczy właśnie tyle co "cud" i z pewnością nie są one banalne. Przeznaczono je dla kobiet, które, używając ich, mogą zobaczyć w innym świetle, niczym przez jakiś pryzmat, zwykłą codzienność. Ten aromat niewątpliwie wręcz stwarza aurę kreującą nastrój cudowności i wyjątkowości, niemal w każdym zwyczajnym dniu - no i zresztą zgodnie ze swoim mianem. O takim charakterze perfum decyduje, rzecz jasna, odpowiednie zestawienie składników zapachowych. Należy do nich między innymi ciekawe połączenie tropikalnego owocu liczi z frezją, dzięki czemu pierwsza aromatyczna nuta jest żywa i świeża. Następnie subtelna słodycz magnolii i jaśminu miesza się z nieco pikantną ostrością imbiru i pieprzu. Nie zaburza to jednak harmonii i pełni zapachu, a daje mu oryginalną, interesującą nutę zwieńczoną następnie ambrą z piżmem. No i już wiadomo, dlaczego ten aromat jest wyrazisty, choć jednocześnie także emanujący jakąś ukrytą słodyczą i delikatnością - jedyny w swoim rodzaju. Miracle to zapach kobiet dostrzegających cudowność życia i wyjątkowość każdego dnia. Poza tym jest on atrybutem osób patrzących na życie optymistycznie, dla których przyszłość rysuje się w jasnych barwach. A zdaje się to potwierdzać chociażby filmik reklamujący te perfumy. Występująca w nim aktorka Uma Thurman sygnowała zapach notabene w 2000 roku, czyli na początku kolejnego milenium, z którym przecież wiązały się nowe nadzieje. Również w podobnym stylu, owego jasnego patrzenia w przyszłość, utrzymana jest inna, późniejsza reklama Miracle, tym razem w roli głównej z Diane Kruger, znaną na przykład z romantycznego filmu "Apartament". A w obrazie dominuje tam właśnie romantyczna różowo-jasnofioletowa kolorystyka, jaka wraz ze słońcem wyłaniającym się zza chmur nasuwa myśl o spełnionym oczekiwaniu i o realizacji marzeń oraz o tym, że do tego możemy przecież przyczynić się sami. Ten obraz jest uroczy, a nawet można go nazwać swoistym reklamowym majstersztykiem, podobnie jak sam zapach.

Komentarze

Brak komentarzy

Skomentuj

* Twój e-mail wygeneruje unikalny awatar i uwiarygodni komentarz. Nie będzie on wykorzystany w żaden inny sposób.

o portalu
oPerfumach.pl to internetowy portal poświęcony tematyce perfum. Znajdziesz tutaj informacje o nowych perfumach, recenzje, zdjęcia i komentarze.
partnerzy
euforia
Elegancja jest niemożliwa bez perfum.
To skryte, niezapomniane, ostateczne akcesoria. Gabrielle Coco Chanel
wszystkieCalvin KleinHugo BossChristian DiorYves Saint LaurentDiorGiorgio ArmaniArmaniVersaceChanelBurberryKenzoBvlgariGivenchyLacosteDavidoffBulgariElizabeth ArdenGucciperfumyCacharel
zobacz wszystkie
Carolina HerreraAzzaroDKNYYSLLancomeDolce&GabbanaEscadaCoco ChanelRalph LaurenGuerlainJoopCerrutiPaco RabanneKate MossSalvador DaliMoschinoAntonio BanderasNina RicciDonna KaranDunhillLaura BiagiottiHermesJennifer LopezBritney SpearsCartierperfumy damskieDavid BeckhamIssey MiyakeChloeJean Paul GaultierMexxPumaMont BlancAngel SchlesserzapachyJesus Del PozoFerrariThierry MuglerSalvatore FerragamoJil SanderAdidasperfumy męskieLanvinBoucheronprzechowywanie perfumEstee LauderAvonTrussardiBijanJacomoCubaYves Rocherokiem blogeraAgent Provocateurnajdroższe perfumyCliniqueChopardDolce&GabbanaSonia RykielNaomi CampbellUngaroDSquared2Christina AguileraPaul Smithnuty zapachoweCeline DionEmporio ArmaniJacques CavalierJaguarTom FordskóraEtienne AignerDiesel FuelJimmy ChooGiorgo ArmaniLolita LempickaLinn YoungprezentchemiaMasaki Matsushima4711Gabriela Sabatinizapachy męskienuty głowyVictoria SecretPaloma PicassotesteryRoberto CavalliErmenegildoMax MarazapachPradaTom TailorJette JoopErnest BeauxDupontViktor & RolfJacques PolgeLa Prairiedobór perfumAdolfo DominguezHummerBalenciaga B.Gianfranco Ferrekobietadata ważnościErmenegildo ZegnawalentynkiflakonyAlexander McqueenOriflameLoewe 7budowa perfumRochasValentinonuty sercaBaldessariniVera WangBaccaratParis HiltonZEKEPaco RabaneRoberto VerinoGeoffrey BeeneFrancois DemachyParfum d’EmpireBourjois MasculinLaliqueJean-Paul GuerlainAntonio Puigjak dobieraćChevignonwiosnaTerry De GunzburgCotyDieselSalvatoreLa vie est belleHalle BerryMarc Jacobszapachy damskieoznaczeniamężczyznanuty głębiJean PatouLagerfeldShiseidoClive ChristianaplikacjaAcqua Di ParmaLa PerlaAqua Di GioKylie Minogue