Miracle Lancome - uwierz, że marzenia się spełniają!

2011.
08.
10.
Miracle to inaczej cud, przedmiot zachwytu i podziwu. Nieraz określamy tym mianem wyjątkowe zjawisko lub zdarzenie, ale także szczególne chwile i sytuacje, jakie nas spotykają; czasami słyszymy też o cudzie narodzin, życia, istnienia. Perfumy marki Lancome otrzymały nazwę, która po polsku znaczy właśnie tyle co "cud" i z pewnością nie są one banalne. Przeznaczono je dla kobiet, które, używając ich, mogą zobaczyć w innym świetle, niczym przez jakiś pryzmat, zwykłą codzienność. Ten aromat niewątpliwie wręcz stwarza aurę kreującą nastrój cudowności i wyjątkowości, niemal w każdym zwyczajnym dniu - no i zresztą zgodnie ze swoim mianem. O takim charakterze perfum decyduje, rzecz jasna, odpowiednie zestawienie składników zapachowych. Należy do nich między innymi ciekawe połączenie tropikalnego owocu liczi z frezją, dzięki czemu pierwsza aromatyczna nuta jest żywa i świeża. Następnie subtelna słodycz magnolii i jaśminu miesza się z nieco pikantną ostrością imbiru i pieprzu. Nie zaburza to jednak harmonii i pełni zapachu, a daje mu oryginalną, interesującą nutę zwieńczoną następnie ambrą z piżmem. No i już wiadomo, dlaczego ten aromat jest wyrazisty, choć jednocześnie także emanujący jakąś ukrytą słodyczą i delikatnością - jedyny w swoim rodzaju. Miracle to zapach kobiet dostrzegających cudowność życia i wyjątkowość każdego dnia. Poza tym jest on atrybutem osób patrzących na życie optymistycznie, dla których przyszłość rysuje się w jasnych barwach. A zdaje się to potwierdzać chociażby filmik reklamujący te perfumy. Występująca w nim aktorka Uma Thurman sygnowała zapach notabene w 2000 roku, czyli na początku kolejnego milenium, z którym przecież wiązały się nowe nadzieje. Również w podobnym stylu, owego jasnego patrzenia w przyszłość, utrzymana jest inna, późniejsza reklama Miracle, tym razem w roli głównej z Diane Kruger, znaną na przykład z romantycznego filmu "Apartament". A w obrazie dominuje tam właśnie romantyczna różowo-jasnofioletowa kolorystyka, jaka wraz ze słońcem wyłaniającym się zza chmur nasuwa myśl o spełnionym oczekiwaniu i o realizacji marzeń oraz o tym, że do tego możemy przecież przyczynić się sami. Ten obraz jest uroczy, a nawet można go nazwać swoistym reklamowym majstersztykiem, podobnie jak sam zapach.

Komentarze

Brak komentarzy

Skomentuj

* Twój e-mail wygeneruje unikalny awatar i uwiarygodni komentarz. Nie będzie on wykorzystany w żaden inny sposób.

o portalu
oPerfumach.pl to internetowy portal poświęcony tematyce perfum. Znajdziesz tutaj informacje o nowych perfumach, recenzje, zdjęcia i komentarze.
partnerzy
euforia
Elegancja jest niemożliwa bez perfum.
To skryte, niezapomniane, ostateczne akcesoria. Gabrielle Coco Chanel
wszystkieCalvin KleinHugo BossChristian DiorYves Saint LaurentDiorGiorgio ArmaniArmaniVersaceChanelBurberryKenzoBvlgariGivenchyLacosteDavidoffBulgariElizabeth ArdenGucciperfumyCacharel
zobacz wszystkie
Carolina HerreraAzzaroDKNYYSLLancomeDolce&GabbanaEscadaRalph LaurenCoco ChanelGuerlainJoopCerrutiPaco RabanneKate MossSalvador DaliMoschinoAntonio BanderasNina RicciDonna KaranDunhillLaura BiagiottiHermesJennifer LopezBritney SpearsCartierperfumy damskieDavid BeckhamIssey MiyakeChloeMexxJean Paul GaultierPumaMont BlanczapachyAngel SchlesserJesus Del PozoThierry MuglerFerrariJil SanderSalvatore FerragamoAdidasperfumy męskieBoucheronLanvinprzechowywanie perfumEstee LauderAvonBijanTrussardiJacomoCubaYves RocherAgent Provocateurnajdroższe perfumyCliniqueChopardDolce&GabbanaSonia Rykielokiem blogeraNaomi CampbellUngaroDSquared2Christina AguileraPaul Smithnuty zapachoweEmporio ArmaniCeline DionJaguarJacques CavalierTom FordskóraDiesel FuelEtienne AignerGiorgo ArmaniLa vie est bellezapachy damskieLolita LempickachemiaLinn YoungmężczyznaMasaki Matsushimawiosnanuty głowyGabriela Sabatini4711Victoria SecrettesteryPaloma PicassoErmenegildoRoberto CavalliTom TailorMax MaraPradazapachJette JoopViktor & RolfDupontErnest BeauxJacques PolgeAdolfo DominguezLa Prairiedobór perfumHummerJimmy Choodata ważnościGianfranco FerreprezentflakonyErmenegildo Zegnazapachy męskieAlexander Mcqueenbudowa perfumOriflameRochasnuty sercaValentinoVera WangBaccaratBaldessariniParis HiltonRoberto VerinoPaco RabaneZEKEBourjois MasculinGeoffrey BeeneParfum d’EmpireFrancois DemachyAntonio PuigLaliqueJean-Paul GuerlainChevignonjak dobieraćTerry De GunzburgCotykobietawalentynkiDieselSalvatoreLoewe 7oznaczeniaMarc JacobsHalle BerryBalenciaga B.nuty głębiJean PatouLagerfeldClive ChristianShiseidoAcqua Di ParmaaplikacjaLa PerlaKylie MinogueAqua Di Gio