ZEKE 21 - co łączy japońskie bombowce z wodą toaletową dla mężczyzn?
Zeke to potoczna nazwa japońskich bombowców Mitsubishi A6M „Zero”, marynarki japońskiej, wykorzystywanych w wojnie w latach 1940 – 45. sławę zyskały dzięki niesamowitej zwrotności, szybkości. Były jak groźne jaskółki, bystre i dokładne.
Zeke to najnowsza marka męskich kosmetyków, którą można już zauważyć na półkach drogerii. Premiera tej serii odbyła się na początku września 2009 roku. Firma Parfumico, znana z zapachu Currara, lansowała Zeke, jako obraz współczesnego mężczyzny, wiernego tradycyjnym wartościom, silnego i mądrego. Zeke to symbol. To powrót do czasów, gdy męskość trzeba było potwierdzić w czynach. To nostalgia za jedynym, niepowtarzalnym wzorcem męskości.
Dlaczego w ten sposób reklamowane jest Zeke? Sam producent wyjaśnia to w ten sposób: "Starano znaleźć się takie wartości, które byłyby bliskie młodym mężczyznom i byłyby dla nich atrakcyjne" - pisze producent. "Wiadomo było, że nie wystarczają im już zapachy o charakterze sportowym czy samochodowym (…). W oparciu o badania semiotyczne powstał prawdziwy obraz współczesnej męskości. Nostalgia za prawdziwym, twardymi wartościami, za możliwością sprawdzenia się jako mężczyzna, za wielką ideą i duchem dawnych wartości doprowadziła do podstaw, na których zbudowane jest Zeke".
Seria Zeke składa się z kilku produktów. Zeke 21 jest zapachem otwierającym całą linię. Odświeża, dodaje energii dzięki aromatom cytrusowym, jest świeży, wodny i lekki. Aż chciałoby się powiedzieć : „każdy lotnik to zalotnik”. Jest coś porywającego w tej wodzie, coś ulotnego, wręcz flirciarskiego. Zeke 21 jest jak przekorny nieco uśmiech pewnego siebie mężczyzny, odświeżonego po trudach podróży, gotowego na kolejną dawkę wrażeń.
Warto poszukać Zeke, warto poznać na sobie Zeke.
W serii znajdziemy, oprócz Zeke21, korzenno – drzewne Zeke52, ciepłe i zmysłowe Zeke32 i nieco kwiatowy, mechaniczny zapach ZEKE Maintenance.
Komentarze
Brak komentarzy