Tokyo - ekskluzywność na wyciągnięcie ręki

2009.
06.
08.
Znany producent męskich perfum, Kenzo, wypuścił na rynek nowy zapach – nosi on nazwę Tokyo. Sprawdziliśmy, czym też się wyróżnia ten zapach spośród setek innych dostępnych na rynku. Kenzo Tokyo to przede wszystkim propozycja dla ekskluzywnych salonów, a więc i mężczyzn ceniących wysoką klasę i elegancję. Tokyo opiera się na nutach zapachowych: grejpfruta, limonki, gorzkiej pomarańczy, imbiru, zielonej herbaty, shiso, pieprzu, cedru, goździków, gałki muszkatołowej, drzewa Guaiac. Te aromaty same w sobie nowością nie są, połączenie ich za to, dające zapach Tokyo jest śmiałym krokiem, ale co ważne – krokiem udanym. Tokyo nie pachnie intensywnie, nie podrażnia więc zarówno użytkownika, jak i osób mających z nim kontakt. Są to perfumy trwałe, nutę serca czuje się nawet przez kilka godzin. To niezwykle ważne dla tych wszystkich, którzy nie lubią nosić „po kieszeniach” perfum jako „odświeżacza”.

Komentarze

Brak komentarzy

Skomentuj

* Twój e-mail wygeneruje unikalny awatar i uwiarygodni komentarz. Nie będzie on wykorzystany w żaden inny sposób.

o portalu
oPerfumach.pl to internetowy portal poświęcony tematyce perfum. Znajdziesz tutaj informacje o nowych perfumach, recenzje, zdjęcia i komentarze.
partnerzy
euforia
Elegancja jest niemożliwa bez perfum.
To skryte, niezapomniane, ostateczne akcesoria. Gabrielle Coco Chanel
wszystkieCalvin KleinHugo BossChristian DiorYves Saint LaurentDiorGiorgio ArmaniArmaniVersaceChanelBurberryKenzoBvlgariGivenchyLacosteDavidoffBulgariElizabeth ArdenGucciperfumyCacharel
zobacz wszystkie
Carolina HerreraAzzaroDKNYYSLLancomeDolce&GabbanaEscadaCoco ChanelRalph LaurenGuerlainJoopCerrutiPaco RabanneKate MossSalvador DaliMoschinoAntonio BanderasNina RicciDonna KaranDunhillLaura BiagiottiHermesJennifer LopezBritney SpearsCartierperfumy damskieDavid BeckhamIssey MiyakeChloeMexxJean Paul GaultierPumaMont BlancAngel SchlesserzapachyJesus Del PozoFerrariThierry MuglerSalvatore FerragamoJil SanderAdidasperfumy męskieLanvinBoucheronprzechowywanie perfumAvonEstee LauderBijanJacomoTrussardiCubaYves RocherAgent Provocateurnajdroższe perfumyCliniqueChopardDolce&GabbanaSonia Rykielokiem blogeraNaomi CampbellUngaroDSquared2Christina Aguileranuty zapachowePaul SmithCeline DionEmporio ArmaniJacques CavalierJaguarTom FordskóraDiesel FuelLa vie est belleGiorgo ArmaniEtienne AignerLinn Youngzapachy damskiechemiaLolita LempickaMasaki Matsushimamężczyzna4711Gabriela Sabatiniwiosnanuty głowyPaloma PicassotesteryVictoria SecretRoberto CavalliErmenegildoPradaTom TailorJette JoopMax MarazapachErnest BeauxDupontViktor & RolfJacques Polgedobór perfumAdolfo DominguezLa PrairieHummerJimmy Chooprezentdata ważnościGianfranco FerreErmenegildo ZegnaflakonyOriflamezapachy męskiebudowa perfumAlexander McqueenValentinonuty sercaRochasBaldessariniVera WangBaccaratParis HiltonZEKEPaco RabaneRoberto VerinoFrancois DemachyParfum d’EmpireBourjois MasculinGeoffrey BeeneJean-Paul GuerlainAntonio PuigLaliquejak dobieraćChevignonkobietaTerry De GunzburgCotySalvatorewalentynkiDieselHalle BerryMarc JacobsLoewe 7oznaczeniaBalenciaga B.nuty głębiJean PatouLagerfeldShiseidoClive ChristianAcqua Di ParmaLa PerlaaplikacjaAqua Di GioKylie Minogue