Tokyo - ekskluzywność na wyciągnięcie ręki
Znany producent męskich perfum, Kenzo, wypuścił na rynek nowy zapach – nosi on nazwę Tokyo. Sprawdziliśmy, czym też się wyróżnia ten zapach spośród setek innych dostępnych na rynku.
Kenzo Tokyo to przede wszystkim propozycja dla ekskluzywnych salonów, a więc i mężczyzn ceniących wysoką klasę i elegancję. Tokyo opiera się na nutach zapachowych: grejpfruta, limonki, gorzkiej pomarańczy, imbiru, zielonej herbaty, shiso, pieprzu, cedru, goździków, gałki muszkatołowej, drzewa Guaiac. Te aromaty same w sobie nowością nie są, połączenie ich za to, dające zapach Tokyo jest śmiałym krokiem, ale co ważne – krokiem udanym.
Tokyo nie pachnie intensywnie, nie podrażnia więc zarówno użytkownika, jak i osób mających z nim kontakt. Są to perfumy trwałe, nutę serca czuje się nawet przez kilka godzin. To niezwykle ważne dla tych wszystkich, którzy nie lubią nosić „po kieszeniach” perfum jako „odświeżacza”.
Komentarze
Brak komentarzy