HUGO Hugo Bossa - dla nowoczesnych indywidualistów
Hugo Boss to od lat jedna z najbardziej znanych marek dla mężczyzn, kojarzona z szykiem i elegancją. W filmie Stevena Spielberga pokazano, jak główny bohater, sympatyczny i troszkę nieokrzesany przybysz z Europy Wschodniej, zyskuje ogładę i efektowność, kiedy na kolację z piękną kobietą kupuje garnitur od Hugo Bossa. Czy podobnie działają perfumy tej firmy? To bardzo prawdopodobne. Jedno jest pewne, choć zostały wypuszczone na rynek w roku 1993, dzisiaj są jednymi z najchętniej kupowanych. Linię produktów Hugo, do której należy zapach o tej nazwie, przeznaczono dla osób młodych i dynamicznych.
Owocowe nuty Hugo Hugo Bossa tworzy między innymi mandarynka, kumqat i melon. Delikatności nadaje mu chociażby biała frezja i różowy pieprz, zaś wytrawności i odrobiny pikanterii kardamon, kolendra, jałowiec oraz nasiona ambrette. Mają one bardzo intensywny zapach przypominający piżmo. Z kolei piękne, konkretne nuty bazy to bardzo męskie połączenie kakaowca, drzewa Jacaranda, skóry nabukowej, zamszu, kakao i amyrisu. Ten ostatni składnik pochodzi z zachodniej części Indii, a jego eteryczny olejek ma leśny, nieco słodkawy, balsamiczny zapach i nadaje perfumom zieloną, ciepłą, subtelną woń.
Zapach mieści w sobie szyk i rześkość zarazem, może dlatego gustuje w nim wielu mężczyzn. Oprócz tego podoba się kobietom. Nawet prosta, okrągła buteleczka nasuwa myśl o czystości i świeżości. Zielone opakowanie z czerwonymi akcentami świadczy o jego zawartości, która zainteresuje mężczyzn zrównoważonych, a zarazem pełnych energii. To zapach dla osób aktywnych i dla indywidualistów. Będzie pasował do mężczyzn nowoczesnych, ale wrażliwych.
Komentarze
Brak komentarzy