Givenchy Pi - symbol nieskończoności
Naturalnie zmysłowy? Inteligentny? Odważny? Wieczny odkrywca i miłośnik zmysłowości. To cechy mężczyzny, dla którego dom mody Givenchy w 1998 roku wypuścił zapach Givenchy Pi. Twórcą perfum jest Alberto Morillas. Nazwę zapachu określa matematyczna wartość π, dając do zrozumienia, że to nie tylko nazwa, lecz symbol – nieskończoności. Symbol mężczyzny, którego cechuje odwaga i poświęcenie. Mężczyzna pachnący Pi daje kobiecie poczucie bezpieczeństwa. Trzymając ją w swoich ramionach, daje perfekcyjne schronienie, pachnące słodko – korzenną zmysłowością. To ktoś dojrzały, niekoniecznie wiekiem. Te perfumy są dla niego hołdem. Obok tego zapachu nie da przejść się obojętnie.
Pomieszanie słodkości wanilii, ze świeżością, którą wprowadza obecność bazylii, rozmarynu i estragonu. Można go określić jako orientalno– drzewny, dzięki zawartym tam nutom drzewa gujakowego oraz igieł sosnowych i żywicy benzoin. Magnetyczny i bez wątpienia bardzo zmysłowy. Główną zaletą zapachu, jest to, że utrzymuje się bardzo długo na skórze. Wracając rano do domu, pachniesz tak samo dobrze jak przed wieczornym wyjściem.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: bazylia, estragon, rozmaryn, mandarynki, igły sosnowe
Nuty serca: nerola, geranium, konwalia, anyż
Zapach bazowy: gorzkie migdały, wanilia, cedr, żywica benzoin, brązowy cukier, bób tonka
Flakon stworzony jest na wzór figur geometrycznych, kształtem przypomina mi piramidę, jest nierówny w dotyku. Bardziej klasyczny, niż współczesny, nawiązujący do starożytności. Jego twórcą jest Serge Mansau – francuski kreator opakowań perfum. Pracował dla takich domów mody jak Givenchy , Guerlain, Hermes oraz Dior. Istnieje kilka następców tego wydania, zawsze w podobnych butelkach, z wyjątkiem nowego, futurystycznego zapachu Givenchy Pi Neo z 2008 roku. Następcami zapachu Pi z 1998 roku są : Pi Fraiche z 2001, Pi Metallic Collector 2004, Pi Orginal Code 2006, Pi Leather Jacket 2006 oraz Pi Neo z 2008.
Komentarze
Brak komentarzy