Giorgio Armani Emporio Diamonds for Men - diamenty są nie tylko dla kobiet

2009.
08.
10.
Trochę przewrotnie brzmi nazwa tego zapachu dla mężczyzn. To przecież kobiety kochają diamenty, dla nich są one wprost stworzone. Diamenty to najlepsza oprawa urody każdej kobiety, więc skąd nazwa „Diamonds for Men”? To brzmi jak bluźnierstwo. Nic bardziej mylnego. Diament to symbol siły i elegancji, pewnej klasy i dobrego gustu. Wykorzystanie go w nazwie zapachu dla mężczyzny ma sugerować, że jest on uzupełnieniem pewnego stylu życia, a nawet sposobu postrzegania siebie. Zapach Diamonds for Men jest intrygujący. Pachnący nim mężczyzna wydaje się być silną indywidualnością, pewny siebie, energiczny, z lekko uchwytną nutą zmysłowości. Nuta głowy w zapachu to połączenie włoskiej bergamotki i pieprzu syczuańskiego. Zaskakujące i bardzo charakterystyczne dla Armaniego. Te jego preludia zapachowe są już słynne. Gdy zmysł węchu przyzwyczai się do pierwszej fazy wody toaletowej, następuje druga odsłona, a jest tam coś równie interesującego: kakao i drewno cedrowe. Połączenie niesamowicie męskie, kojarzące się ze zmysłowością mężczyzny, z jego marzeniami, tęsknotami. Jakby nie patrzeć (wąchać?) diamenty przecież uwodzą, kuszą, obiecują. W tak namiętnym obłoku nie pozostaje się długo, zapach uspokaja się, przechodzi w elegancki i stonowany aromat drewna gwajakowego, wetywerii. To prawdziwa odsłona Giorgio Armani – Diamonds for Men. Wyłania się obraz nowoczesnego mężczyzny, który w rozsiewa wokół siebie aurę zwycięstwa. Zapach miał swoją premierę w 2008 roku. Jest przeznaczony głównie dla młodych mężczyzn.

Komentarze

Brak komentarzy

Skomentuj

* Twój e-mail wygeneruje unikalny awatar i uwiarygodni komentarz. Nie będzie on wykorzystany w żaden inny sposób.

o portalu
oPerfumach.pl to internetowy portal poświęcony tematyce perfum. Znajdziesz tutaj informacje o nowych perfumach, recenzje, zdjęcia i komentarze.
partnerzy
euforia
Elegancja jest niemożliwa bez perfum.
To skryte, niezapomniane, ostateczne akcesoria. Gabrielle Coco Chanel
wszystkieCalvin KleinHugo BossChristian DiorYves Saint LaurentDiorGiorgio ArmaniArmaniVersaceChanelBurberryKenzoBvlgariGivenchyLacosteDavidoffBulgariElizabeth ArdenGucciperfumyCacharel
zobacz wszystkie
Carolina HerreraAzzaroDKNYYSLLancomeDolce&GabbanaEscadaRalph LaurenCoco ChanelGuerlainJoopCerrutiPaco RabanneKate MossSalvador DaliMoschinoAntonio BanderasNina RicciDonna KaranDunhillLaura BiagiottiHermesJennifer LopezBritney SpearsCartierperfumy damskieDavid BeckhamIssey MiyakeChloeMexxJean Paul GaultierPumaMont BlancAngel SchlesserzapachyJesus Del PozoThierry MuglerFerrariJil SanderSalvatore FerragamoAdidasperfumy męskieLanvinBoucheronprzechowywanie perfumAvonEstee LauderTrussardiBijanJacomoYves RocherCubanajdroższe perfumyAgent ProvocateurCliniqueChopardDolce&GabbanaSonia Rykielokiem blogeraNaomi CampbellUngaroDSquared2Christina AguileraPaul Smithnuty zapachoweEmporio ArmaniCeline DionJaguarJacques CavalierTom FordskóraGiorgo ArmaniEtienne AignerLa vie est belleDiesel FuelLinn YoungLolita Lempickazapachy damskiechemiaMasaki Matsushimamężczyzna4711wiosnaGabriela Sabatininuty głowyPaloma PicassoVictoria SecrettesteryRoberto CavalliErmenegildoJette JoopzapachMax MaraTom TailorPradaErnest BeauxViktor & RolfDupontJacques Polgedobór perfumLa PrairieAdolfo DominguezJimmy ChooHummerGianfranco Ferreprezentdata ważnościErmenegildo ZegnaflakonyOriflameAlexander Mcqueenzapachy męskiebudowa perfumValentinoRochasnuty sercaBaccaratVera WangBaldessariniParis HiltonRoberto VerinoPaco RabaneZEKEFrancois DemachyGeoffrey BeeneBourjois MasculinParfum d’EmpireJean-Paul GuerlainLaliqueAntonio Puigjak dobieraćChevignonCotykobietaTerry De GunzburgDieselwalentynkiSalvatoreHalle BerryLoewe 7Marc JacobsoznaczeniaBalenciaga B.nuty głębiJean PatouClive ChristianShiseidoLagerfeldaplikacjaLa PerlaAcqua Di ParmaAqua Di GioKylie Minogue