Giorgio Armani Emporio Diamonds for Men - diamenty są nie tylko dla kobiet

2009.
08.
10.
Trochę przewrotnie brzmi nazwa tego zapachu dla mężczyzn. To przecież kobiety kochają diamenty, dla nich są one wprost stworzone. Diamenty to najlepsza oprawa urody każdej kobiety, więc skąd nazwa „Diamonds for Men”? To brzmi jak bluźnierstwo. Nic bardziej mylnego. Diament to symbol siły i elegancji, pewnej klasy i dobrego gustu. Wykorzystanie go w nazwie zapachu dla mężczyzny ma sugerować, że jest on uzupełnieniem pewnego stylu życia, a nawet sposobu postrzegania siebie. Zapach Diamonds for Men jest intrygujący. Pachnący nim mężczyzna wydaje się być silną indywidualnością, pewny siebie, energiczny, z lekko uchwytną nutą zmysłowości. Nuta głowy w zapachu to połączenie włoskiej bergamotki i pieprzu syczuańskiego. Zaskakujące i bardzo charakterystyczne dla Armaniego. Te jego preludia zapachowe są już słynne. Gdy zmysł węchu przyzwyczai się do pierwszej fazy wody toaletowej, następuje druga odsłona, a jest tam coś równie interesującego: kakao i drewno cedrowe. Połączenie niesamowicie męskie, kojarzące się ze zmysłowością mężczyzny, z jego marzeniami, tęsknotami. Jakby nie patrzeć (wąchać?) diamenty przecież uwodzą, kuszą, obiecują. W tak namiętnym obłoku nie pozostaje się długo, zapach uspokaja się, przechodzi w elegancki i stonowany aromat drewna gwajakowego, wetywerii. To prawdziwa odsłona Giorgio Armani – Diamonds for Men. Wyłania się obraz nowoczesnego mężczyzny, który w rozsiewa wokół siebie aurę zwycięstwa. Zapach miał swoją premierę w 2008 roku. Jest przeznaczony głównie dla młodych mężczyzn.

Komentarze

Brak komentarzy

Skomentuj

* Twój e-mail wygeneruje unikalny awatar i uwiarygodni komentarz. Nie będzie on wykorzystany w żaden inny sposób.

o portalu
oPerfumach.pl to internetowy portal poświęcony tematyce perfum. Znajdziesz tutaj informacje o nowych perfumach, recenzje, zdjęcia i komentarze.
partnerzy
euforia
Elegancja jest niemożliwa bez perfum.
To skryte, niezapomniane, ostateczne akcesoria. Gabrielle Coco Chanel
wszystkieCalvin KleinHugo BossChristian DiorYves Saint LaurentDiorGiorgio ArmaniArmaniVersaceChanelBurberryKenzoBvlgariGivenchyLacosteDavidoffBulgariElizabeth ArdenGucciperfumyCacharel
zobacz wszystkie
Carolina HerreraAzzaroDKNYYSLLancomeDolce&GabbanaEscadaRalph LaurenCoco ChanelGuerlainJoopCerrutiPaco RabanneKate MossSalvador DaliMoschinoAntonio BanderasNina RicciDonna KaranDunhillLaura BiagiottiHermesJennifer LopezBritney SpearsCartierperfumy damskieDavid BeckhamIssey MiyakeChloeMexxJean Paul GaultierPumaMont BlancAngel SchlesserzapachyJesus Del PozoThierry MuglerFerrariSalvatore FerragamoJil SanderAdidasperfumy męskieBoucheronLanvinprzechowywanie perfumAvonEstee LauderJacomoBijanTrussardiYves RocherCubaokiem blogeranajdroższe perfumyAgent ProvocateurCliniqueChopardDolce&GabbanaSonia RykielNaomi CampbellUngaroDSquared2Christina Aguileranuty zapachowePaul SmithCeline DionEmporio ArmaniJacques CavalierJaguarTom FordskóraEtienne AignerGiorgo ArmaniJimmy ChooDiesel FuelLinn YoungprezentLolita LempickachemiaMasaki Matsushimanuty głowyGabriela Sabatini4711zapachy męskietesteryPaloma PicassoVictoria SecretErmenegildoRoberto CavallizapachJette JoopTom TailorMax MaraPradaDupontErnest BeauxViktor & RolfJacques Polgedobór perfumAdolfo DominguezLa PrairieBalenciaga B.HummerGianfranco Ferrekobietadata ważnościErmenegildo Zegnawalentynkiflakonybudowa perfumOriflameLoewe 7Alexander Mcqueennuty sercaValentinoRochasBaccaratBaldessariniVera WangParis HiltonRoberto VerinoPaco RabaneZEKEParfum d’EmpireFrancois DemachyBourjois MasculinGeoffrey BeeneJean-Paul GuerlainAntonio PuigLaliquejak dobieraćChevignonCotywiosnaTerry De GunzburgLa vie est belleDieselSalvatoreMarc JacobsHalle Berryzapachy damskieoznaczenianuty głębimężczyznaJean PatouClive ChristianShiseidoLagerfeldaplikacjaLa PerlaAcqua Di ParmaAqua Di GioKylie Minogue