FERRARI Light Essence - urok prawdziwego mężczyzny

2009.
11.
05.
Ferrari nieodmiennie kojarzy się wszystkim, a szczególnie panom z marką luksusowego auta. Nawet znak towarowy na kosmetykach pozostał ten sam, co znaczek samochodów Ferrari. Potężna korporacja otoczyła swoich klientów pieczołowitą troską, produkując poza wspaniałymi autami odzież, galanterię skórzaną, zegarki, notebooki, a w końcu kosmetyki. Perfumy i wody toaletowe Ferrari to szczyt luksusu, gwarantowana satysfakcja klientów, a przez to także coraz silniejsza pozycja firmy w świecie biznesu. Light Essence jest kompozycją o zapachu drzewno cytrusowym zaprojektowaną z myślą o panach dojrzałych, stabilnych emocjonalnie, pewnych siebie. To elegancki zapach, który świetnie podkreśla charakter mężczyzny. Cytrusy pięknie komponują się ze zmysłowymi nutami drzewa tekowego, przechodząc do niego poprzez aromaty frezji i kwiatu pomarańczy. Nie jest to zapach drażniący. Zdecydowanie dodaje energii, pobudza do działania. Jest czysty, dzięki oszczędnej kompozycji. Nic nie brzmi fałszywą nutą w tym zapachu. Nuty głowy: cytryna, zielone jabłko Nuty podstawy: drzewo tekowe, kwiat pomarańczy Nuta serca : frezja Zapachy Ferrari, od Ferrari Passion, Ferrari black aż po Light Essence są jak... Ferrari. Doskonałe, pełne ukrytej namiętności, męskie w 100%. Po prostu idealne.

Komentarze

Brak komentarzy

Skomentuj

* Twój e-mail wygeneruje unikalny awatar i uwiarygodni komentarz. Nie będzie on wykorzystany w żaden inny sposób.

o portalu
oPerfumach.pl to internetowy portal poświęcony tematyce perfum. Znajdziesz tutaj informacje o nowych perfumach, recenzje, zdjęcia i komentarze.
partnerzy
euforia
Elegancja jest niemożliwa bez perfum.
To skryte, niezapomniane, ostateczne akcesoria. Gabrielle Coco Chanel
wszystkieCalvin KleinHugo BossChristian DiorYves Saint LaurentDiorGiorgio ArmaniArmaniVersaceChanelBurberryKenzoBvlgariGivenchyLacosteDavidoffBulgariElizabeth ArdenGucciperfumyCacharel
zobacz wszystkie
Carolina HerreraAzzaroDKNYYSLLancomeDolce&GabbanaEscadaCoco ChanelRalph LaurenGuerlainJoopCerrutiPaco RabanneKate MossSalvador DaliMoschinoAntonio BanderasNina RicciDonna KaranDunhillLaura BiagiottiHermesJennifer LopezBritney SpearsCartierperfumy damskieDavid BeckhamIssey MiyakeChloeJean Paul GaultierMexxPumaMont BlancAngel SchlesserzapachyJesus Del PozoFerrariThierry MuglerSalvatore FerragamoJil SanderAdidasperfumy męskieLanvinBoucheronprzechowywanie perfumAvonEstee LauderTrussardiBijanJacomoCubaYves RocherAgent Provocateurnajdroższe perfumyCliniqueChopardDolce&GabbanaSonia Rykielokiem blogeraNaomi CampbellUngaroDSquared2Christina AguileraPaul Smithnuty zapachoweCeline DionEmporio ArmaniJacques CavalierJaguarTom FordskóraLa vie est belleDiesel FuelGiorgo ArmaniEtienne Aignerzapachy damskiechemiaLinn YoungLolita LempickaMasaki Matsushimamężczyzna4711wiosnaGabriela Sabatininuty głowyPaloma PicassoVictoria SecrettesteryRoberto CavalliErmenegildoTom TailorPradaJette JoopzapachMax MaraViktor & RolfDupontErnest BeauxJacques Polgedobór perfumLa PrairieAdolfo DominguezJimmy ChooHummerprezentdata ważnościGianfranco FerreflakonyErmenegildo ZegnaOriflameAlexander Mcqueenzapachy męskiebudowa perfumValentinoRochasnuty sercaBaldessariniBaccaratVera WangParis HiltonPaco RabaneZEKERoberto VerinoFrancois DemachyGeoffrey BeeneBourjois MasculinParfum d’EmpireJean-Paul GuerlainLaliqueAntonio Puigjak dobieraćChevignonkobietaTerry De GunzburgCotywalentynkiSalvatoreDieselLoewe 7Marc JacobsoznaczeniaHalle BerryBalenciaga B.nuty głębiJean PatouShiseidoLagerfeldClive ChristianLa PerlaAcqua Di ParmaaplikacjaKylie MinogueAqua Di Gio