Marc Jacobs Daisy podbije serca kobiet?

2009.
04.
14.
Alberto Morillas znów pragnie zdobyć serca kobiet. Znany i ceniony twórca perfum stworzył nową wodę toaletową o nazwie Marc Jacobs Daisy. Flakonik kosztuje średnio około 240 złotych, ale cena nie powinna nas w tym wypadku przerażać. Woń Marc Jacobs Daisy zachwyca i oszałamia. Marc Jacobs Daisy bazuje na klasycznych składnikach: fiołek, jaśmin, gardenia, piżmo, wanilia. W nucie zapachowej daje się wyczuć ciekawa kompozycję kwiatów i wyżej wymienionych składników, co czyni go zapachem przypominającym nieco aromat stokrotki. Co w zapachu Marc Jacobs Daisy urzeka najbardziej? Jest to przede wszystkim woda dedykowana energicznym kobietom po trzydziestym roku życia. Elegancki i fascynujący zapach dodaje świeżości i dodaje energii, oraz młodzieńczej witalności. Świetnie sprawdza się u kobiet, które cenią sobie trwałe zapachy. Marc Jacobs Daisy bowiem nie ulatnia się po godzinie od użycia (niestety to wada wielu wód – nawet tych uważanych za ekskluzywne). Tę wodę czuć nawet po kilku godzinach. Zyskują na tym kobiety intensywnie pracujące, zwłaszcza te, które zaraz po pracy lubią wyjść do kawiarni na lody lub poobiednia kawę. Zapach Marc Jacobs Daisy sprosta także „randkowym” wyzwaniom. Jest bowiem zmysłowy i według wielu mężczyzn, którzy mieli przyjemność spotkać się z tą wonią, działa także niczym afrodyzjak. Intryguje i fascynuje. Mężczyzna nie pozostanie obojętny na te woń.

Komentarze

Brak komentarzy

Skomentuj

* Twój e-mail wygeneruje unikalny awatar i uwiarygodni komentarz. Nie będzie on wykorzystany w żaden inny sposób.

o portalu
oPerfumach.pl to internetowy portal poświęcony tematyce perfum. Znajdziesz tutaj informacje o nowych perfumach, recenzje, zdjęcia i komentarze.
partnerzy
euforia
Elegancja jest niemożliwa bez perfum.
To skryte, niezapomniane, ostateczne akcesoria. Gabrielle Coco Chanel
wszystkieCalvin KleinHugo BossChristian DiorYves Saint LaurentDiorGiorgio ArmaniArmaniVersaceChanelBurberryKenzoBvlgariGivenchyLacosteDavidoffBulgariElizabeth ArdenGucciperfumyCacharel
zobacz wszystkie
Carolina HerreraAzzaroDKNYYSLLancomeDolce&GabbanaEscadaRalph LaurenCoco ChanelGuerlainJoopCerrutiPaco RabanneKate MossSalvador DaliMoschinoAntonio BanderasNina RicciDonna KaranDunhillLaura BiagiottiHermesJennifer LopezBritney SpearsCartierperfumy damskieDavid BeckhamIssey MiyakeChloeMexxJean Paul GaultierPumaMont BlancAngel SchlesserzapachyJesus Del PozoThierry MuglerFerrariSalvatore FerragamoJil SanderAdidasperfumy męskieBoucheronLanvinprzechowywanie perfumAvonEstee LauderJacomoBijanTrussardiYves RocherCubaokiem blogeranajdroższe perfumyAgent ProvocateurCliniqueChopardDolce&GabbanaSonia RykielNaomi CampbellUngaroDSquared2Christina Aguileranuty zapachowePaul SmithCeline DionEmporio ArmaniJacques CavalierJaguarTom FordskóraEtienne AignerGiorgo ArmaniJimmy ChooDiesel FuelLinn YoungprezentLolita LempickachemiaMasaki Matsushimanuty głowyGabriela Sabatini4711zapachy męskietesteryPaloma PicassoVictoria SecretErmenegildoRoberto CavallizapachJette JoopTom TailorMax MaraPradaDupontErnest BeauxViktor & RolfJacques Polgedobór perfumAdolfo DominguezLa PrairieBalenciaga B.HummerGianfranco Ferrekobietadata ważnościErmenegildo Zegnawalentynkiflakonybudowa perfumOriflameLoewe 7Alexander Mcqueennuty sercaValentinoRochasBaccaratBaldessariniVera WangParis HiltonRoberto VerinoPaco RabaneZEKEParfum d’EmpireFrancois DemachyBourjois MasculinGeoffrey BeeneJean-Paul GuerlainAntonio PuigLaliquejak dobieraćChevignonCotywiosnaTerry De GunzburgLa vie est belleDieselSalvatoreMarc JacobsHalle Berryzapachy damskieoznaczenianuty głębimężczyznaJean PatouClive ChristianShiseidoLagerfeldaplikacjaLa PerlaAcqua Di ParmaAqua Di GioKylie Minogue