Cacharel Anais Anais - 300 kwiatowych esencji zamkniętych w flakonie
Anais Anais to pierwszy zapach domu mody Cacharel. Został stworzony w roku 1978 i był rewolucyjnym wynalazkiem w tym okresie. Po dziesięciu latach został uznany za bestseller w Wielkiej Brytanii, a także jeden z najbardziej pożądanych zapachów w USA. Do dnia dzisiejszego jest w piątce bestsellerów w niektórych krajach. Wciąż sprzedaje się dwa miliony butelek rocznie. Miłośniczkami perfum są Kate Moss, Jennifer Aniston oraz Claudia Schiffer. Zapach nazwany na cześć perskiej bogini miłości Anaitis. Symbolem Anais Anais jest biała lilia – niewinność i delikatność. Ten intensywnie kwiatowy zapach został stworzony, aby ukazać kobietom, że lekki, romantyczny zapach kwiatów plus odrobiona błyszczyku, jest wystarczający i bardziej atrakcyjny od nadmiaru makijażu. Kobieta Anais Anais cechuje się delikatnością i wrażliwością, jest dziewczęca i romantyczna. Zapach jest podkreśleniem wszystkich tych cech i atutem kobiecości.
Delikatny i kobiecy zapach to mieszanka około 300 kwiatowych esencji. Jest to bardzo rozbudowana kompozycja zapachowa, oparta głownie na nutach kwiatowych. W nutach głowy łączy się lubieżna lilia, soczysta pomarańcza, hiacynt i czarna porzeczka, które prowadzą do serca zapachu. Tam nasze zmysły pobudzi słodka róża, jaśmin, ylang ylang, konwalia, jeżyna, wetiwer, irys oraz jaśmin. Podstawa zapachu oparta jest na potężnym drzewie cedrowym, kremowym bursztynie, piżmie, ze śladami kadzidła. To zapach lekki i letni, dla kobiet chcących być wiecznie młodymi. Mimo swej delikatności jest bardzo intensywny i długotrwały. Wspaniale utrzymuje się na skórze.
Flakon perfum został stworzony przez Annegre Beyer, projektującej dla Cacharel. W przeciwieństwie do większości perfum z lat 80, które najczęściej zamykano w krystalicznych butelkach, Anais Anais jest ubrany w zasłonę z białego, nieprzeźroczystego szkła, ozdobionego kwiatami. Ciekawostką jest, że jako pierwszy zapach miał swoją premierę w telewizji.
Komentarze
Brak komentarzy