FERRARI Light Essence - urok prawdziwego mężczyzny
Ferrari nieodmiennie kojarzy się wszystkim, a szczególnie panom z marką luksusowego auta. Nawet znak towarowy na kosmetykach pozostał ten sam, co znaczek samochodów Ferrari. Potężna...
Czytaj więcej2009-11-05
Cerruti 1881 Collection - temperament włoskich kobiet
Nino Cerruti 1881 Collection jest współczesną wersją poprzedniego, równie słynnego zapachu Nina z 1955 roku. Tym razem inspiracją do stworzenia stały się wspaniałości włoskiej natury,...
Czytaj więcej2009-11-06
Kate Moss Kate - aromatyczna podróż z Kate
To pierwszy zapach słynnej modelki Kate Moss. Opowiada nim, jak zdobywała szczyty kariery i jak pachnie zwycięstwo. Premiera z 2007 roku. W niepozornej buteleczce, wyglądającej jak flakonik...
Czytaj więcej2009-11-09
Christian Dior Fahrenheit 32 - idealne połączenie skrajności
Dom mody Diora nie potrzebuje reklamy. To imperium, spod znaku którego żadne buble nie wychodzą, to źródło ekskluzywnych produktów, marka godna zaufania. Dior jest drogi, za luksus trzeba...
Czytaj więcej2009-11-10
Kenzo Love & Peace - miłość i wolność
Przykuwający wzrok fiolet butelko Kenzo, dodatkowo oznaczony symbolem pokoju jest jak przesłanie, jak list. Cóż to napisał w owym liście mistrz świata perfum, Japończyk Kenzo Takada,...
Czytaj więcej2009-11-12
Delices de Cartier - coś pysznego dla zmysłów
Gdy kobieta chce oczarować mężczyznę sięga po perfumy. W grze, jaką jest uwodzenie zapach stanowi jeden z najważniejszych atutów. Zmysł węchu jest decydującym czynnikiem bliższego...
Czytaj więcej2009-11-13
Agent Provocateur Eau Emotionnelle - bez cienia pruderii
W londyńskiej dzielnicy Soho mieści się serce całego przedsiębiorstwa z szyldem Provocateur. To tu zaczęła się cała prowokacyjna działalność Sereny Rees i Josepha Corre. Firma skupiła...
Czytaj więcej2009-11-16
Chanel Coco Mademoiselle - zupełnie inna twarz Coco Chanel
Perfumy te, są drogie. Czy warta swojej ceny? Zdania jak zwykle podzielone, część klientów twierdzi, że są podobne zapachy znacznie tańsze, pozostali widzą tylko oryginał. Jeden z panów...
Czytaj więcej2009-11-17
Guerlain Homme - instynkt zdobywcy
Mężczyźni wcale nie są tak nieskomplikowani jak to się kobietom wydaje. Mają swoją tajemniczą naturę, swój męski świat zupełnie nieznany paniom. Czasem się mówi o zwierzęcej stronie...
Czytaj więcej2009-11-18
Givenchy Blue Label - dynamika akordów drzewnych
Hubert de Givenchy to znany w świecie mody projektant, mający już swój wypracowany styl i klasę. Dba o mężczyzn nie tylko wizualnie lecz także od strony kosmetycznej. Blue Label jest wprost...
Czytaj więcej2009-11-19
Acqua Di Parma Colonia - włoski klasyk dla wybrednych
Uniwersalizm tej wody jest jednocześnie jej zaletą. Używają tego kosmetyku zarówno panie jak i panowie. To małe dziełem sztuki perfumiarstwa, zapach jak najbardziej ponadczasowym. Wynaleziony...
Czytaj więcej2009-11-23
Salvador Dali It Is Love - jak pachnie miłość?
Perfumy sygnowane nazwiskiem Salvador Dali to małe dzieła sztuki, nie tylko perfumiarskiej, ale również wizualnej (kształt i motyw flakonu). Znany z ekscentryczności artysta, w świecie...
Czytaj więcej2009-11-25
Britney Spears Curious - rozbudzić w sobie ciekawość
Nie trzeba być fanką Britney Spears, by pokochać jej perfumy. Należy wręcz odciąć się od wizerunku, który kreuje gwiazda, zapomnieć o jej twórczości, by obiektywnie, bez uprzedzeń typu...
Czytaj więcej2009-11-26
Ungaro Apparition - dla kobiet niezwykłych
Apparition został wylansowany w 2004 roku. Bardzo kobiecy, kwiatowo – owocowy aromat zamknięto w niezwykłym flakonie. Linie buteleczki układają się w kształt kobiecego ciała, a liczne,...
Czytaj więcej2009-11-27
Burberry London for Men - czyli "Brytyjskość" Londyńczyka
Czasem szukając czegoś konkretnego w żaden sposób nie możemy tego znaleźć, za to przypadkiem trafiamy na rzeczy, które nas całkowicie zaskakują i wciągają. Właśnie tak było z...
Czytaj więcej2009-11-30